sunnuntai 2. syyskuuta 2018

Tavarankarsinnan tulos

Olen elokuussa karsinut tavaroita ja tavoitteena oli saada 500 tavaraa ulos talosta elokuun aikana. Ikävä kyllä ihan tavoitteeseen en päässyt. Tavaroita olen karsinut 458 kpl. Eli  42 tavaraa jäi uupumaan karsinnasta. Minulla on kuitenkin muutama kassi, jotka ovat vielä menossa kierrätykseen. Näissä kasseissa on enemmän kuin 50 tavaraa menossa pois. En vaan mitenkään työ- ja muilta kiireiltäni niitä ehtinyt viemään enää perjantaina vaan tavarat poistuvat vasta alkuviikosta kun kierrätyspaikka on taas auki. Eli tavallaan en koe olevani ihan epäonnistunutkaan vaikka loput tavarat poistuvat vasta syyskuun puolella.

Jos elokuussa olisin tehnyt vähemmän töitä olisin tavoitteeseen päässyt. Nyt vaan aika ei mitenkään riittänyt raivaamiseen samalla tavalla kuin olin ajatellut. Karsinta jatkuu ehdottomasta tästä edelleen. Karisintaa pitäisi tosin myös ylläpitää sillä ettei osta mitään uutta =)

Olen ottanut myös nyt syyskuulle uuden tavoitteen, joka liittyy rahankäyttöön. Se on todella haastava, mutta välillä itseään ei tarvitse päästää sieltä mistä aita on matalin. Tästä tavoitteesta myöhemmin, tulossa myös elokuun kuukausoibudejettia kunhan ehdin taas käymään kaikki kuitit läpi. Etukäteistuntuma on, että ei mennyt ihan niin kuin suunnittelin =(

2 kommenttia:

  1. Olen ollut haluton ostamaan tätä tyhjää pankkiautomaattikorttia, josta kuulin verkossa, koska kaikki näyttää liian hyvältä ollakseen totta, mutta olin vakuuttunut ja järkyttynyt, kun ystäväni työpaikallani sai kortin takuuautomaatin tyhjältä kortilta ja me molemmat vahvistimme se todella toimii, annoin sen viipymättä. Siitä lähtien olen nostanut kortilta 5000€ päivittäin ja rahat ovat olleet omalla tililläni. Olen niin iloinen, että vihdoin kokeilin sitä ja tämä kortti on todella muuttanut elämäni taloudellisesti jäämättä kiinni, sen todellinen ja todella toimii, vaikka se on laitonta, mutta teki minut rikkaaksi!! Jos tarvitset tämän kortin takuuautomaatin tyhjältä kortilta, tässä on heidän SÄHKÖPOSTI: blankatm156@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Haluatko tyhjän pankkiautomaatin, josta voit nostaa 3000 € päivittäin, ota ystävällisesti yhteyttä GENUINEHACKERS000@GMAIL.COM tai WhatsApp +1(260) 218-3592 kautta.

    VastaaPoista