sunnuntai 19. elokuuta 2018

Arvo-osuustili Nordeasta

Edellisessä postauksessa vertailin Nordnetin ja muutamien pankkien välitys- ja säilytyspalkkiota. Olen itse aikaisemmin tehnyt (ne muutamat) osakkeenostot Nordnetin kautta, mutta heidän välityspalkkionsa ovat aika suuret. Etenkin jos on useimmiten vain pieniä rahoja sijoitettavaksi, joita siis itselläkin on. Isompien sijoitussummien kerääminen on itselleni haastavaa ja siksi on nyt tärkeämpi kasvattaa pienistä puroista omaa varallisuutta. Omat tavoiteet varallisuuden kasvattamiseen lähivuosina ovat niin suuret, että minun pitäisi pystyä laittamaan sijoituksiin kaikki mahdollinen ylimääräinen raha.

Joten tuumasta toimeen. Avasin Nordeaan sijoituspalvelun sekä arvo-osuustilin. Avaamiseen meni muutama päivä ja nyt viikonlopun aikana olen tehnyt kaksi ostotoimeksiantoa:

10 kpl Fordia 
10 kpl Terveystaloa

Molempien kurssia olen vähän aikaan seurannut ja toimeksiantojen rajahinnoiksi annoin 9,60USD ja 9,50€. Toivon näiden maanantaina täydentävän osakesalkkuani. 

Jatkossa minulla on osakkeita Nordnetissä sekä Nordeassa. Rahastoja Osuuspankissa ja Nordnetissä. Onkohan tässä mitään järkeä?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti