maanantai 13. elokuuta 2018

Toisen viikon tavarankarsimisen tulos

Tavaran karsiminen on viime viikollakin pyörinyt melkein päällimmäisenä vapaa-ajassani (jota tuntuu aina olevan liian vähän). Tarkoitukseni on käydä koko talo läpi, joka ikinen kaapi ja laatikko sekä varasto ja plokata kaikki turha tavara pois. Haluaisin, että jokaisella tavaralla on oma paikkansa ja sitten kun niitä harvemminkin tarvittavia tavaroita tarvitaan, ne löytyisivät. Homma on tosi kova ja olen oikeastaan saanut vasta yhden huoneen noin 200m2 talosta kokonaan siivottua. Toki olen jokaisesta huoneesta jotain käynyt läpi.

Toisen viikon tavarankarsimisen tulos on 93 tavaraa. Yhteensä tulos on nyt 120. Matkaa 500:n on vielä, mutta olen toiveikas tavoitteen saavuttamisesssa.

Karsimisen lisäksi olen ikävä kyllä joutunut myös ostamaan lapsille vaatetta, kenkää, reppua, sukkaa, alusvaatetta, kynää, kumia jne. Lapset ovat taas menneet kesän aikana kasvamaan. Lisäksi moni keväällä ostettu vaate, joka olisi vielä sopiva on etenkin isoimman mielestä: "en varmana laita päälle enää". Olen välillä miettinyt, että kuinka monet kengät lapsi oikeasti tarvitsee, koska tuntuu että aina jo jotkut välttämättömät kengät jääneet pieneksi. Samoin kaikki muut, mikä on välttämätön määrä vaatetta? Tästä aiheestaha voisi tehdä vaikka oman postauksen!😊Itselleni en ole ostanut mitään. Muutaman kansion olen joutunut ostamaan papereita varten, joita olen yrittänyt selvittää. Muutamaa uutta korua teki ihan hirvesti mieli, mutta en ostanut (ainakaan vielä).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti