torstai 8. elokuuta 2019

Varallisuus tilanne 8/2019

Nyt oli taas sopiva aika päivittää varallisuus tilanne. Olen aloittanut taulukon tekemisen tasan vuosi sitten, jolloin sijoitusvarallisuuteni oli hieman vajaat 9000€ ja tänään tasan vuotta myöhemmin yli 25 000€. Aika huikeaa. Ja asuntolainakin on nykyään alle 100 000€.

Edellisen varallisuuspäivityksen olen tehnyt huhtikuussa. Juurikaan mitään uutta ei salkkuun ole tullut huhtikuun jälkeen. Ainoastaan vertaislainapalvelua Neo Financea olen alkanut käyttämään. Osakeostoja olen tehnyt Nordeaan ja Teslaan, mutta muuten rahat ovat menneet pääasiassa vertaislainoihin sijoittamiseen. Vertaislainoihin olen hurahtanut sen takia, että ne tuottavat joka kuukausi passiivista tuloa, mitä on ihana seurata. Toki näissä on kovat riskinsäkin eikä kaikki ole aina mennyt putkeen, mutta voittoa nämä tuottavat itselleni tällä hetkellä kaikkein tehokkaammin. Vertaislainapalveluista ehdoton suosikkini on Fast Invest, joka myös näkyy siellä olevan pääoman määrästä.

Sijoitussalkun tasapainottamiseksi suunnitteilla on seuraavaksi ostella osakkeita. Ostokohteetkin ovat selvillä kun vain saisi ensin rahaa jostain ja kurssit saataisiin kohdille. Osakkeiden osto-ohjelmani on jäänyt vertaislainainnostuksen myötä ihan jalkoihin. Vertaislainoja ajattelin kasvatella samassa maltillisemmin. Lainojen osalta tavoite on saada sinne sellainen pääoma, joka tuottaa kuukaudessa noin 100€ korkotuloja. Näin saisin kasvatettua vertaislainojen pääomaa 100€/kk laittamatta peniäkään enää omaa rahaa lainoihin. Tällä hetkellä saan korkotuottoa noin 40-50€/kk.

Tulevaisuudessa tulen esittämään sijoitusvarallisuuden kasvua jollakin muulla tavalla, mutta vielä on mietinnässä millä tavalla.

Olen niin tyytyväinen, että aloitin sijoittamisen reilu vuosi sitten! Tästä on taas hyvä jatkaa eteenpäin!

1 kommentti:

  1. Olen ollut vastahakoinen ostamaan tätä tyhjää pankkiautomaattikorttia, josta kuulin verkossa, koska kaikki näyttää liian hyvältä ollakseen totta, mutta olin vakuuttunut ja järkyttynyt, kun ystäväni työpaikallani sai kortin takuuautomaatin tyhjältä kortilta ja vahvistimme molemmat. se todella toimii, annoin sen viipymättä. Siitä lähtien olen nostanut kortilta 5000€ päivittäin ja rahat ovat olleet omalla tililläni. Olen niin iloinen, että vihdoin kokeilin sitä ja tämä kortti on todella muuttanut elämäni taloudellisesti jäämättä kiinni, sen todellinen ja todella toimii, vaikka se on laitonta, mutta teki minut rikkaaksi!! Jos tarvitset tämän kortin takuuautomaatin tyhjältä kortilta, tässä on heidän SÄHKÖPOSTI: blankatm156@gmail.com

    VastaaPoista